Çarşamba, Aralık 07, 2016

Uzun bir aradan sonra

Sevgili blog yazmayalı çok uzun zaman oldu.. Takip ettiğim bloglara da baktım az önce benzer bir durum da diğer blogger'larda var.. Elbette anlatacak, kayda geçecek çok şey oldu.. Ama motivasyonsuzluk, ama zaman ayırmamam gibi nedenlerle yazamadım.. 

Bu süre zarfında evlendim.. Evleneli bir yılı geçti.. Olaylara pozitif bakmayı ilke edinmiş, dünya tatlısı ve bana aşık bir eşim var.. Özellikle bu son yazdığım çok önemli kanımca.. Sevmeyi, sevilmeyi bilen insan kadar, aşkı yaşamaya cesareti olan insan da değerlidir.. Ve her zaman beğenimi kazanmıştır..

Yedi göller, Bolu (c) TOA, 2016

Neler mi yaptım bu arada?.. (Sanırım bu yazım sadece, yazmadığım süre zarfında yaşadıklarımı paylaşmak için olacak.) Tabi ki gezmeye ve fotoğraf çekmeye devam ettim.. Ama bildiğiniz gibi cep telf. teknolojisinin gelişmesi ile birlikte, artık, D-SLR fotoğraf makinamı yanımda taşımaz oldum.. Flicker gibi Fotoğraf paylaşım sitelerinin yerini, instagram gibi daha popülist ve hızlı fotoğraf destekleyici paylaşım platformları doldurdu.. Eh bu trend'e bende uydum.. Adımla açtığım bir hesabım var.. Bununla beraber; Facebook'ta hayatımızın kronolojik olarak arşivlendiği bir platform oluverdi.. Uzun lafın kısası, az da olsa fotoğraf çekiyor ve kendi küçük not defterime yazılar yazıyorum.. Bloğum ise bundan nasibini alamıyor maalesef.. bahaneler kabul olmasa da çokça mevcut..

Hayatımı daha güzel kılmak için yapmayı ihmal etmemem gereken üç S  var demişimdir hep!.... Spor, Sanat ve Sex.. Sanata ilgimi son zamanlarda azalttım.. Eskisi kadar melankolik değilim.. O yoğunluğa erişemiyorum.. Ayrıca kendime ait, yalnız kaldığım o zamanlar, evlendiğimden beri o kadar azaldı ki!.. Bloğumu halbuki bu sanatsal uğraşın bir parçası olarak görmüşümdür.. 

Bu arada diğer S, spora ise aşırı bir yoğunlukla devam ediyorum.. Eskiye göre daha çok koşuyor, bisiklete biniyor ve yüzüyorum.. Geçen sene triatlona hazırlandım ve kuşadası'nda olimpik triatlonu tamamladım.. Spor beni bu aralar; daha motive, daha canlı ve daha mutlu kılıyor.. (Her ne kadar eşim spora gittikçe artan bu ilgime hoş bakmasa da) Spor yaparken, kendimi aşmak ve geliştiğimi hissetmek beni mutlu ediyor.. 

Arada geçen günler adına bir özet geçmek iyi olur diye düşündüm.. Bugünlük bu kadar, sevgili günlük.. 


Hiç yorum yok: