Salı, Şubat 25, 2014

Leb-leb-iciler...

>>>>Ketum....Ketumluk.....bir nevi, kısa kesmece..Hani işin özünü söyleyip, paylaşmak olsa, amaç; kabulüm....Ketum paylaşmaz..ilgi arttırıcı bir politika ile bekler..Manipülatördür..konuşmaları kısaltıp kısaltıp iletişimi minimize etmeye çabalar!..kese kese de hızlandık ya!..yanılgımız..eksildik..sesli harfleri tükettik önce..sonra baş harfleri sakladık..kelimeciklerimiz kısaldı..en az fikirlerimiz kadar......Gittikçe hızlandık.. kısaltılan iletişim becerimizle büyüdüğümüzü sandık..Gittikçe de gelişiyoruz ya! dostlar..konuşmadan yazmadan anlaşılmayı, görmeden bakmayı, duymadan dinlemeyi öğrenmeye çalışıyoruz..bildirilmiş bir Zeka gelişimi varsılı oluşturmaya çabalıyoruz.....
(Lebeleciler sülalesinden muhtazar efendi..Memleketi malum..)

Gölcük'te , 2014 (c) TOA
>>>>Yeni trend te; bu modanın takipçilerinden, benzerlerinden olmakta elbette kaçınılmaz...."ben biliyordum.", "ben biliyorum ya!.", "işte! (ben!) BEN demiştim."... telepatik maymunların inanılamaz evrimi olsa idi öngörümüz.. Eyvallah!.. Farklılığımızı göstermek için girilen bu yol da; bu Asosyalize trendi, uygulayabilecek kapasite de (ki öyle bir zeka da gerektirmiyor zannımca) ne çok insan var-mış arkadaş..Bir türlü benimseyemedim...İnsan evladı bazıları "paylaştıkça çoğalır" demişlerdi bana..inanmışım..aslına bakarsanız; sınırsız etkileşim, sosyal yaşantıda ki en büyük kazanımlarımızdan..sosyal medya da ki serbestlik ve sanal paylaşım ortamı da bunun göstergesi..umarım bu ihtiyaç; gerçek yaşamımızda da tüm samimiyeti ile hayat bulur....

Hiç yorum yok: