Çarşamba, Mart 26, 2014

Tatlı Ayrılık

>>>>Günlerden Dün.. Bir Kadın, Bir dost.. Hayata aşık, bir hayalperest; tıpkı benim gibi...... Gözlerinde sönmeyen yemyeşil ışıltısı.. güleç, şen şakrak, sımsıcak.. Varlığı ile bile enerji kaynağı.. neşeliydik.. neden bilemiyorum.. öyle çok ta üzülemiyorum, Gidişine.. Maskeli bu plastik şehrin; o aydın, sempatik yüzü.. Işıltını da aldın.... Sönük mavilere büründürdün beni giderken.. mutlu olmak için göçtün, biliyorum, bu güzelim kentten.. döneceğim  desen de.. bir eksik, bir çok şey eksik.....  
>>>>Güzel, Değerli dostum, senin için Londra da her şey çok güzel olacak biliyorum.. Kadıköy Hayalperestte otururken, çalan, dinlediğimiz her şarkı, gülümseyen yüzün ve ışıltılı gözlerin.. tatlı bir duraksama ve tebessüm yaratacak dudaklarımda.. biliyorum.. o an; 'orada nasılda keyifli sindir' diye düşlüyor olacağım.. Merak etme mesajım ulaşacak sana bir şekilde.. söz verdiğim gibi dolaşacağım köşe bucak.. sahte bu şehri keşfedeceğim senin için.. saklayacağım her bir anı.. sohbetimize meze olarak katmak için....  Bu kentten bir hayalperest daha eksildi, biliyorum... eksikliğini -zor da olsa- kimselere hissettirmeyeceğiz.. Tekrar görüşeceğiz, biliyorum.... Sıcak bir samimiyetle ve canı gönülden.. Sevgi ile kal dostum..

Hiç yorum yok: